Η ΄Ανοιξη βομβαρδισμένη
απ' τα έγχρωμα κουνούπια του Demerara
.

Ο ΄Ηλιος διαβάζει ποιητικά

περιττώματα στη Σόλωνος


Η διανόηση χειροκροτεί

υποτακτικές κυβερνήσεις

και


η ποιητική νομενκλατούρα
θ' αποφανθεί :

Διογένη Γαλήνη
δεν είσαι ποιητής

21.05.2012

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Angel Cuesta



http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/ejof-al-12.jpg


Ο ΄Ανχελ Κουέστα ( 1965 ) , και αυτός από τους αρχικούς συντελεστές
της ομάδας , τέλειωσε τη Φιλοσοφική στην Τσιάπας και εγκαταστάθηκε
στον Δήμο Νεσαουαλκόγιοστλ μεταξύ 1989-1995 .Ζούσε πάντα την αντίθεση ανάμεσα στη ζούγκλα της πόλης και τη ζούγκλα της φύσης.
Κάποια στιγμή η δεύτερη τον κατέκτησε . Για τους υπόλοιπους της παρέας,
ο ΄Ανχελ δεν άφησε ίχνη παρά μόνο τα ποιήματά του ( βιβλία : De-
reexistencia , 1993 , Cicatrix de lluvia , 1995 , εκδ.Poetas en Construccion,
κ.ά . )


Soy de la Sangre

Camino como en el aire ,
dueno del minuto en este cosmos ,
dejo al del ayer cada paso ,
y sobre el viento
mis pieles de otros anos .
No sé si soy de la muerte o de la vida
en este instante .
Estoy en un punto en donde puedo percibir
que soy una parvada de palabras
a las 11:28 de la noche .
Soy de la sangre .


Είμαι από αίμα

( πρώτη στροφή )
Προχωρώ σα να αιωρούμαι
κύριος της στιγμής σ' αυτόν τον κόσμο
αφήνω το χθες σε κάθε βήμα ,
και πάνω στον άνεμο
τα δέρματά μου των άλλων εποχών .
Δεν ξέρω αν είμαι από θάνατο
ή από ζωή αυτή τη στιγμή .
Είμαι σ' ένα σημείο όπου μπορώ ν' αντιληφθώ
ότι είμαι ένα μάτσο λέξεις
στις 11 και 28 το βράδυ .
Είμαι από αίμα .

περιοδικό : αλάνα
τεύχος 12