Η ΄Ανοιξη βομβαρδισμένη
απ' τα έγχρωμα κουνούπια του Demerara
.

Ο ΄Ηλιος διαβάζει ποιητικά

περιττώματα στη Σόλωνος


Η διανόηση χειροκροτεί

υποτακτικές κυβερνήσεις

και


η ποιητική νομενκλατούρα
θ' αποφανθεί :

Διογένη Γαλήνη
δεν είσαι ποιητής

21.05.2012

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Νικόλας ΄Ασιμος







Δε σας φοβάμαι , Φαντάματα ...



ΔΕ ΣΑΣ φοβάμαι , φαντάσματα .
Φαντάσματα , δε σας φοβάμαι .
Στο κάτω κάτω είσαστε κι εσείς φαντάσματα .
Φαντάσματα μες στα φαντάσματα .

Εγώ είμαι άνθρωπος .
΄Ανθρωπος όμως φάντασμα μες στους ανθρώπους .

Αν υπάρχει ανάμεσά σας φάντασμα ,
φάντασμα όμως άνθρωπος μες στα φαντάσματα ,
ας έρθει .
Να βρεθούμε .
Δε θα πάμε χέρι χέρι .
Θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας
για τη διάλυση των φαντασμάτων ,
για τη διάλυση των ανθρώπων ,
για να διμιουργηθούν άνθρωποι φαντάσματα
και φαντάσματα άνθρωποι .
Να καταργηθεί η απόσταση ανάμεσα
στους κόσμους .
Να πάψει το διάστημα ανάμεσα
στους χρόνους .

΄Ελα λοιπόν σε περιμένω ήσυχα .
Ξέρω πως υπάρχεις . Ξέρεις πως υπάρχω .
Δεν είναι δύσκολο να έχουμε επαφή .
Εσύ θα μου μαθαίνεις το θρόισμα και την αφή
πως να σε νιώθουν τα νεύρα μου .
Κι εγώ θα σου μαθαίνω ανάγνωση , σιγά σιγά
την αλφαβήτα .  Να μενιώθεις τι θέλω να κάνω .



ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΚΡΟΚΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
Δεύτερη έκδοση 2000
ΒΙΒΛΙΟΠΕΛΑΓΟΣ
Σελίς 390

Η φώτο , εξωφύλλου , αγνώστου .