Η ΄Ανοιξη βομβαρδισμένη
απ' τα έγχρωμα κουνούπια του Demerara
.

Ο ΄Ηλιος διαβάζει ποιητικά

περιττώματα στη Σόλωνος


Η διανόηση χειροκροτεί

υποτακτικές κυβερνήσεις

και


η ποιητική νομενκλατούρα
θ' αποφανθεί :

Διογένη Γαλήνη
δεν είσαι ποιητής

21.05.2012

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Ann Sexton : Jesus Dies




Grave of Anne Sexton




Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ




Από δω ψηλά στην κορακοφωλιά
βλέπω να συνάζεται ένα μικρό πλήθος .
Γιατί μαζεύεστε συμπολίτες μου ;
Εδώ  δεν έχει νέα .
Δεν είμαι κανένας ακροβάτης
είμαι απασχολημένος με τον θανατό μου .
Τρεις κεφαλές κρεμασμένες
σκαμπανεβάζουν σα φούσκες .
Δεν έχει νέα .
Κάτω κει οι στρατιώτες
γελάνε όπως πάντα γελάνε οι στρατιώτες από αιώνες .
Δεν έχει νέα .
Είμαστε ίδιοι άνθρωποι
εσείς κι Εγώ
ίδια ρουθούνια
ίδια πόδια .
Τα κόκαλά μου είναι λαδωμένα αίμα
όπως και τα δικά σας .
Η καρδιά μου χτυπά σα λαγός σε παγίδα
κι η δικιά σας τα ίδια .
Θέλω να φιλήσω το Θεό στη μύτη και να το δω να φταρνίζεται
το ίδιο και σεις .
΄Οχι από αυθάδεια .
Από πείσμα .
Από ξεσυνέρισμα .
Θέλω τον ουρανό να κατέβει στο πιάτο Μου το βράδυ
όπως και σεις .
Θέλω το Θεό να με τυλίξει
με τ'αχνιστά Του μπράτσα
όπως και σεις .
Γιατί είμαστε όλο ανάγκη .
Γιατί είμαστε πληγωμένα πλάσματα .
Συμπολίτες μου ,
πηγαίνετε σπίτια σας τώρα .
Δεν θα κάνω τίποτα το εξαιρετικό .
Δεν θα εξορύξω τα λευκά Μου μάτια .
Πηγαίνετε τώρα ,
τούτη είναι μια προσωπική υπόθεση ,
μια ιδιωτική ιστορία κι ο Θεός ξέρει
πόσο λίγο σας αφορά .




Μετάφραση :
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΓΓΕΛΑΚΗ ΡΟΥΚ



From up here in the crow's nest
I see a small crowd gather.
Why do you gather, my townsmen?
There is no news here.
I am not a trapeze artist.
I am busy with My dying.
Three heads lolling,
bobbing like bladders.
No news.
The soldiers down below
laughing as soldiers have done for centuries.
No news.
We are the same men,
you and I,
the same sort of nostrils,
the same sort of feet.
My bones are oiled with blood
and so are yours.
I want to kiss God on His nose and watch Him sneeze
and so do you.
Not out of disrespect.
Out of pique.
Out of a man-to-man thing.
I want heaven to descend and sit on My dinner plate
and so do you.
I want God to put His steaming arms around Me
and so do you.
Because we need.
Because we are creatures.
My townsmen,
go home now.
I will do nothing extraordinary.
I will not divide in two.
I will not pick out My white eyes.
Go now,
this is a personal matter,
a private affair and God knows
none of your business.