Η ΄Ανοιξη βομβαρδισμένη
απ' τα έγχρωμα κουνούπια του Demerara
.

Ο ΄Ηλιος διαβάζει ποιητικά

περιττώματα στη Σόλωνος


Η διανόηση χειροκροτεί

υποτακτικές κυβερνήσεις

και


η ποιητική νομενκλατούρα
θ' αποφανθεί :

Διογένη Γαλήνη
δεν είσαι ποιητής

21.05.2012

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Jack Kerouac





227ο  Χορικό

Μιζέρια και σκατά ,
Πονάω ολόκληρος
Και περιμένω χωρίς έλεος
Να συμβούν τα χειρότερα .
Είμαι εντελώς χαμένος ,
 Δεν έχω ελπίδα
Αν και γνωρίζω πως αυτή η αυθαίρετη αντίληψη
του πόνου
βασανίζει
τα μεταφυσικά
ανάπηρα νεύρα μου ,
κι ούτε υπάρχω πλέον ούτε τραγουδώ ,
και έχω πληρωθεί
για τη δουλειά που έκανα
όταν ήμουν νέος
τότε που η δουλειά ήταν διασκέδαση
και δεν ξέρω πως να ονομάσω τον οίκτο ,
δεν έχω πια μπλουζ
δεν έχω παπούτσια , δεν έχω μάτια
δεν έχω γλώσσες παπουτσιών , πνεμόνια ,
δεν έχω χαρά , δεν έχω τέχνη ,
δεν έχω τίποτα να κάνω , τίποτα ν'αποχωριστώ ,
μαλλιά να κόψω
πεζοδρόμια να φτύσω ,
λέξεις να κάνω να πετάξουν
έτσι για πλάκα ,
τρόμο και αυτοσχέδια ποίηση
για να καλύψω το γεγονός ότι φοβάμαι
να δουλέψω σε μια μόνιμη δουλειά .
Ζούγκλες τριχών επάνω στους καρπούς μου
μεγενθυμένες 1000 φορές
στην Κόλαση της Αιωνιότητας


Μετάφραση : Ρούμπη Θεοφανοπούλου