Η ΄Ανοιξη βομβαρδισμένη
απ' τα έγχρωμα κουνούπια του Demerara
.

Ο ΄Ηλιος διαβάζει ποιητικά

περιττώματα στη Σόλωνος


Οι διανόηση χειροκροτεί

υποτακτικές κυβερνήσεις

και


η ποιητική νομενκλατούρα
θ' αποφανθεί :

Διογένη Γαλήνη
δεν είσαι ποιητής

21.05.2012

Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2011

Χριστίνα Λιναρδάκη : Γραφή


Ψηλαφώ τα νοήματα .
Γράφω
Βήμα-βήμα περιδιαβαίνω το κείμενο
βήχοντας κόμματα , λέξεις ,
σκοντάφτοντας στις παρενθέσεις και τα ερωτηματικά .
Φράσεις-κατήφοροι
( να πάρω το ποδηλατό μου )
πυροτεχνήματα-θαυμαστικά
( και να φοβάμαι πάντα ) .
Μέσα μου βρέχει παύλες , τοπία ,
οι τελείες φλερτάρουν το φθινόπωρο .
Σταγόνα-σταγόνα η στίξη ματώνει το χαρτί
( να το δω το αίμα , να τ' αγγίξω ) .
Κάποιος είπε , θυμάμαι :
Γραφή
                    Ραφή 
                                      Αφή .

Ομπρέλα τεύχος 71

4 σχόλια:

Cleareaching είπε...

Ευχαριστώ θερμά για τη δημοσίευση του ποιήματός μου στο blog σας, είναι τιμή μου. Μια μικρή διόρθωση μόνο στον πρώτο στίχο, αν μου επιτρέπετε: "Ψηλαφώ" όχι "ψηλαφάω" (προφανώς ο δαίμων της πληκτρολόγησης).

Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι!

Avenida είπε...

Καλώς ήλθατε . Θα ήθελα και άλλα ποιήματα δικά σας . Η ΟΜΠΡΕΛΑ ήταν πολύ μεγάλο λογοτεχνικό περιοδικό και φιλοξενούσε ποιητές μεγάλους και εκτός συστήματος .Θα ήθελα και άλλα ποιηματά σας .

Cleareaching είπε...

Ειλικρινά με κολακεύετε. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ:
http://unseenchrislina.blogspot.com/2011/05/blog-post.html

κι εδώ:
http://omprelamag.blogspot.com/2010/10/blog-post_27.html

Σας ευχαριστώ διπλά, δηλ. και για τα ποιήματά μου, αλλά και για τα καλά σας λόγια για την Ομπρέλα. Ήμουν μέλος της συντακτικής επιτροπής της τα τελευταία χρόνια.

Εύχομαι καλή συνέχεια και επιτυχίες σε ό,τι κάνετε.

Avenida είπε...

Ο Κύριος Αποστολάτος ήταν φίλος μου .
Το έργο του μεγάλο ,όσο και ο αγώνας του για την ποίηση .Φιλοξενούσε ποιητές εκτός συστήματος έχω αναρτήσει ποιηματά του εδώ από τα πρώτα του που είχε δημοσιεύση .